Biuro podróży

Biuro podróży


 

Jak w dobie coraz większych możliwości dotyczących samodzielnego podróżowania po całym świecie zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z oferty naszego biura podróży? Przedstawić im naszą ofertę za pomocą nowoczesnych oraz interaktywnych rozwiązań, wśród których zdecydowanie najlepsze rezultaty notuje się w przypadku technologii Digital Signage. Jej istotę stanowi wykorzystanie nowatorskich monitorów reklamowych, na których będą wyświetlały się odpowiednio dobrane treści promocyjne. Monitory te można z powodzenie umieścić zarówno na witrynie wystawowej naszego biura podróży, jak i w jego wnętrzu.

Jak pokazują badania, zdecydowana większość populacji stanowią wzrokowcy, czyli osoby, do których przemawiają przede wszystkim obrazy. Z tego powodu podstawę prezentacji na monitorach reklamowych powinny stanowić piękne zdjęcia z najbardziej urzekających i egzotycznych destynacji na całym świecie. Z pewnością niejedna zmęczona szarą codziennością osoba, widząc na prezentacji w naszym biurze podróży piękne krajobrazy z karaibskiej plaży czy też afrykańskiej sawanny zechce zapoznać się z naszą ofertą, celem przeniesienia się do miejsca, które tak urzekająco prezentuje się na zdjęciach.

W gronie klientów biur podróży zdecydowanie największą popularnością cieszą się wakacje w opcji all inclusive. Nadal jednak wielu naszych potencjalnych klientów – całkowicie bezpodstawnie – kojarzy ten wariant urlopowy z bardzo wysokimi kosztami. Aby uświadomić tej grupie odbiorców, że ta niesamowicie wygodna opcja nie idzie w parze z wygórowanymi cenami, warto wykorzystać właśnie Digital Signage. Na prezentacjach możemy zatem umieścić informacje odnośnie przykładów cen wyjazdów z w opcji all inclusive wraz z udogodnieniami, jakie znajdziemy na miejscu w cenie zakupionych wczasów.

Bardzo wymagającą grupę klientów każdego biura podróży stanowią rodziny z dziećmi. Wielu rodziców obawia się, czy wymarzone wakacje będą dla ich pociech bezpieczne, a ponadto czy na miejscu dostępni będą animatorzy bądź takie atrakcje jak place zabaw, czy też sale zabaw. Informacje na temat kurortów z udogodnieniami przeznaczonymi specjalnie dla najmłodszych z pewnością będą cieszyć się sporym zainteresowaniem wśród odbiorców prezentacji przedstawianych na monitorach reklamowych.

Aby zachęcić naszych potencjalnych klientów do zwiedzania świata i poznawania nowych kultur, możemy w ramach Digital Signage zaprezentować im wybrane ciekawostki ze wszystkich stron świata. Świetnie sprawdzą się w tej roli zarówno informacje o zwyczajach mieszkańców, jak i ciekawostki kulinarne.