Digital Signage – monitory reklamowe
Digital Signage często jest nazywany „cyfrowym wyjściem domu”. Dlaczego tak się dzieje? Dlatego, że są to nieraz interaktywne plansze, ekrany, które mają służyć głównie promocji danego przedmiotu czy usługi. Monitory reklamowe w tej postaci często są obecne w restauracjach i innych platformach sklepowo-usługowych, które pokazują w ten sposób swoje produkty w jak najlepszym świetle. Jest to bardzo nowoczesne rozwiązanie, wzbudzające podziw i zainteresowanie potencjalnych klientów.
Marketing na monitorach reklamowych
Co może poprawić wizerunek marki? Oczywiście najlepsze podejście do tematu – profesjonalne i nowoczesne. Używając narzędzi elektronicznych, dedykowanych biznesom, jesteśmy w stanie mocno się rozwinąć w przestrzeni gospodarczej.
Na takich wysokiej jakości ekranach umieścić można dosłownie wszystko – ciekawie stworzone menu restauracji, spot, reklamę czy inne zawiadomienie, które pomoże w komunikacji z klientem. Wysoka jakość jest konieczna ze względu na to, by klient dostrzegał podane informacje z danej odległości.
Monitory reklamowe proponowane są przez wiele firm, zajmujących się systemami digital signage. Ostatnio na rynku jest coraz więcej ekranów, które posiadają dodatkowe, ciekawe z marketingowego punktu widzenia opcje, na przykład wbudowane głośniki czy dotykowe ekrany, specjalnie
zabezpieczone. Dzięki temu możemy być pewni, że taki sprzęt będzie w bardzo dobrym stanie służył przez wiele miesięcy.
Użytkowanie monitorów reklamowych digital signage
Użytkowanie tych monitorów jest bardzo proste. Zarządza się nimi za pomocą sieci komputerowej, dzięki odpowiedniemu, ale kontaktowemu oprogramowaniu. Obsługiwać ekrany można zdalnie, przy samym ekranie lub lokalnie. Dzięki temu każdy zainteresowany właściciel lokalu znajdzie opcję dobrą dla swoich potrzeb.
Także ekrany produkowane są pod różne firmy i różne usługi, by zmaksymalizować ich przydatność w różnorodnych sektorach gospodarczo-usługowych. Na polskim rynku dostępne są monitory do 109 cali nawet, dzięki czemu można na nich wyświetlić reklamy przyciągające uwagę potencjalnych klientów.
Ciekawym rozwiązaniem dla przemysłowych monitorów jest też używanie ich w biurach, na przykład podczas konferencji i zebrań. Jasny ekran w wysokiej jakości szybko pokaże najważniejsze informacje i sprawi, że współpracownicy nie wyłączą się w trakcie spotkania.
Warto wiedzieć, że ekrany mogą być montowane na zewnątrz budynków, zwłaszcza te z zabezpieczeniem przeciw pyłowym, dzięki któremu zanieczyszczenie i zgiełk ulicy nie utrudnia pracy systemu digital signage.
To kolejny powód, by zakupić te monitory reklamowe i wykorzystać je w swojej firmie.
Czy na pewno przyda nam się system digital signage?
Tak! Są one konieczne zwłaszcza w zatłoczonych miejscach, by przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Ich obecność spowoduje zainteresowanie – współczesnych kupujących ciągną najnowsze zdobycze technologiczne, przez taka reklama będzie o wiele wydajniejsza niż taka na kartkach papieru czy w prasie. Internet i grafika komputerowa daje niebywale wielkie możliwości działania w marketingu, a w kilka chwil nasze menu bądź opis produktu znajdzie się w momencie na ekranie.