Monitory na ścianach w poczekalni recepcji
prezentujące ofertę, przedstawiające zachęcające materiały wideo: dentystka, klinika etc.
Monitory reklamowe na ścianach w poczekalniach to sposób na przyciągnięcie nowych klientów i zatrzymanie klientów starych. Idąc wraz z duchem rozwoju technologii w zakresie marketingu i usług, możemy być pewni, że nasza praca nie pójdzie na marne, a dodatkowo wywoła miłe zdziwienie u naszych konsumentów.
Gdzie przydadzą się najbardziej wewnętrzne monitory reklamowe z technologią digital signage?
Digital signage w klinikach leczniczych poczekalnia / recepcja
Technologia monitorów reklamowych Digital signage w klinikach to dobry sposób na przedstawienie swojej szerokiej, podstawowej lub promocyjnej oferty zabiegów i badań. Ekrany te są dostosowane do potrzeby każdego klienta, zwłaszcza że stają się coraz bardziej popularniejsze w polskich lokalach usługowych.
Można na nich wyświetlać wiele ważnych informacji. Przedstawiają one ciągle aktualną ofertę, z której może wybierać klient podczas dłuższego pobytu, na przykład oczekując na swoja kolej. Takie reklamy zapadają w pamięć, zwłaszcza że można zamieścić w nich zachęcające wideo. Materiały interaktywne to materiały, z którymi współcześni ludzie lubią pracować – są dużo lepsze niż papierowe ulotki, których nikt w dobie komórek i tabletów nie tknie. Na ekrany zaś zwrócę uwagę praktycznie wszyscy.
Reklamę trzeba stworzyć tak, by wszyscy zainteresowani byli w stanie ją zobaczyć. Monitory reklamowe stawiamy lub wieszamy w przestrzeni związanej z leczeniem, do której przychodzą także osoby starsze. Należy mieć to na uwadze.
Oprogramowanie do monitorów z systemem digital signage
Oprogramowanie, zazwyczaj dodawane od razu do świeżo zakupionych ekranów, jest łatwe w obsłudze. Pozwala na zdalne lub lokalne zarządzanie treściami, które udostępnia wszystkim klientom ekran.
Dzięki temu oferta przedstawiona na monitorze może być na bieżąco z faktycznym stanem, na przykład cen usług. Każdy może z nich korzystać, nawet w małej i prywatnej klinice. Wiele osób będzie zachwyconymi takim uatrakcyjnieniem pobytu.
Dzięki temu także nie tylko przedstawimy swoje atuty i usługi, ale także możemy w międzyczasie puszczać coś dla relaksu, zwłaszcza dla dzieci, które czekają na wizytę u dentysty. To znacznie poprawi ich samopoczucie, dzięki czemu badanie bądź wizyta kontrolna przebiegnie w miłej atmosferze.
Monitory reklamowe najlepszym sposobem na marketing
Marketing lokalu z usługami medycznymi, czyli właśnie w klinikach, to próba pójścia w stronę nowoczesnych rozwiązań. Poprzez ich działanie, nasze usługi mogą być nawet uważane za dużo lepsze, ponieważ jako właściciele staramy się być dla naszych klientów jak najlepsi i nowocześni. Nie tylko medycyna przecież idzie do przodu, ale i rozwija się cała działalności.
Rozwój oznacza możliwe poprawienie warunków, dlatego ludzi przyciąga taka wizja. Niepozorny ekran zrobi dla nas więcej, niż reklamy papierowe. Ulotki nie zachęcaja już tak bardzo, kojarzą się z nachalną reklamą lokalu bądź usług. Monitor zaś można postawić nie tylko wewnątrz lokalu, ale i na zewnątrz. Można osiągnąć odpowiedni efekt, wybierając ekran reklamowy o danych właściwościach.