Monitor reklamowy w witrynie sklepu
prezentujący asortyment sklepu aktualne promocje zachęcający do wejścia do środka.
Monitory reklamowe z systemem digital signage to nowoczesny sposób na reklamę jakiegokolwiek sklepu, która ma przyciągnąć szybko uwagę potencjalnego klienta. Ekrany te montuje się na zewnątrz lub wewnątrz sklepu, a ich obsługa jest dziecinnie prosta. Aby się o tym przekonać, wystarczy przeczytać nasz artykuł poświęcony digital signage w witrynie sklepowej.
Co może nam dać monitor reklamowy?
Monitor reklamowy to przede wszystkim wygoda i ekologia. Wielu właścicieli sklepów zdaje sobie sprawę z potrzeby rozreklamowania swoich usług w lokalnych środkach przekazuj. Wielu z nich wie, że odpowiedni, przekonywujący marketing to podstawa zarobku. Jednak papier i ulotki, a nawet informacje w gazetach papierowych odeszły do lamusa.
Aktualnie wiele firm prześciga się w Internecie, dając coraz to nowsze reklamy. Monitor reklamowy, powieszony na witrynie sklepu lub przed sklepem sprawdzi się idealnie. Działa on co prawda tylko w danym miejscu, o danym zasięgu, ale może przyciągnąć bardzo wiele osób. Ludzie w dzisiejszych czasach przecież przepadają za technologią – a ruchome obrazki łatwo da się wychwycić w tłumie ludzi i w skupisku wielu sklepów.
Jeżeli tak się stanie, to w tym momencie możemy mieć pewność, że technologia digital signage dała sobie z tym radę, a nasza oferta jest zauważona. Ludzie często lubią spoglądać na takie ekrany i czekać do końca jakiejś treści, na przykład przewijającego się spisu promocji. Jasny monitor wysokiej jakości może pokazać, co warto kupić w danym dniu.
Jak używać monitorów z technologią digital signage?
Odpowiednio do modelu – krótko mówiąc. Każdy z ekranów, tworzonych przez różnych producentów, ma inne właściwości i możliwości. Nie wszystkie monitory są dotykowe, nie na każdym klient może zmieniać dowolnie obrazki czy wideo.
Taka opcja jest dobra dla sklepów, które chcą, by obsługa ich klientów była jak najprostsza. Oprogramowanie do digital signage jest zazwyczaj w cenie ekranu, dzięki niemy można programować reklamę zdalnie lub bezpośrednio przy monitorze. To opcje dla wszystkich ludzi, gdyż w XXI wieku cenimy sobie wygodę i zaoszczędzony czas.
Istnieją monitory reklamowe, które mają wgrane na przykład głośniki, przez które klienci mogą słyszeć wesołą muzykę lub ścieżkę dźwiękową do wideo. To wszystko składa się w jedno genialne urządzenie, pozwalające przeprowadzać reklamę w bliskim otoczeniu sklepu.
System digital signage do sklepu?
Tak! W sklepie za pomocą monitora reklamowego możesz wyświetlić najważniejsze informacje o promocjach i upustach, wraz z dokładnymi zdjęciami tych rzeczy, by klient nie tracił wielu minut na żmudne szukanie przecen na półkach.
Ekrany proponują nam też najnowsze produkty, wraz z ciekawymi zapowiedziami lektora. Głos dodatkowo przyciąga potencjalnych kupujących. Ekrany przeciw pyłowe, odpowiednio zabezpieczone przed zgiełkiem ulicy, staną przed witryną sklepu i zdecydowanie zwiększą zainteresowanie przechodniów.
Wystarczy chociaż raz przekonać się do monitorów reklamowych, a wszyscy z klienci będą wasi.
Nowoczesne sposoby zawsze górą.