Monitor jako menu board w restauracji
Monitory reklamowe to nowoczesny sposób na atrakcyjnie wizualnie rozreklamowanie swoich usług, a także zapewnienie klientom lokalu rozrywki. Współcześni ludzie uwielbiają ekrany i jasne, interaktywne przekazy. Monitory z systemem digital signage są tym sposobem na wiele innych aktywności, dotyczących działania firmy. Mogą przedstawiać ofertę, a także menu w restauracjach, knajpach i kawiarniach. To dobry sposób dla wszystkich, bez znaczenia, co oferują ludziom. Przyjrzyjmy się z bliska monitorom reklamowym z systemem digital signage.
Sposób na przedstawienie menu – system digital signage
Dlaczego to o wiele lepszy sposób, by zademonstrować potrawy lub desery, dostępne w lokalu. O wiele lepszy niż wystawiona na wiatr i wilgoć książka z menu. Nawet menu za szkłem, z czym często można się spotkać, zostaje pod wpływem niepogody. Jeżeli szyba jest nieszczelna, powietrze paruje w jej środku, utrudniając dostrzeżenie menu. Nawet w eleganckich lokalach takie menu jest o wiele ciekawsze – wszystko zależy od tego, jaką reklamę interaktywną stworzymy.
Chociaż takie totemy reklamowe są najczęściej dostępne w lokalach typu fastfood, można je dostrzec w restauracjach „ z krwi i kości”, dzięki czemu goście mogą na spokojnie zastanowić się nad swoim zamówieniem, bez poganiania i korzystania z szybko niszczących się papierowych menu.
Systemy te używane mogą być w miejscach zatłoczonych, a także w restauracjach przy stacjach benzynowych. Dzięki ich różnorodności, możemy wybierać w urządzeniach z ekranem dotykowy lub z wbudowanymi głośnikami, idealnymi, kiedy możemy pozwolić sobie na reklamę z dźwiękiem. Monitory reklamowe to też dobry sposób na zajęcie młodszych klientów, dzieci, które czasami potrzebują puszczenia bajki lub innej melodii, by rodzice w spokoju skonsumowali swoje zamówienie.
Istnieją także ekrany bez pyłowe, czyli takie, które są odporne na zanieczyszczenia i pogodę i mogą wisieć na zewnątrz witryny. Dzięki takim urządzeniom, menu można wystawić za drzwiami lokalu lub w witrynie, by potencjalni klienci zauważyli naszą restaurację lub kawiarnię.
Oprogramowanie – monitory reklamowe
Monitory reklamowe mają zazwyczaj w cenie monitory reklamowe, gotowe do prostego użycia przez dosłownie każdego. Oprogramowanie pozwala wprowadzić różne komunikaty, nie tylko słowne, ale także graficzne, a ich obsługa jest naprawdę prosta.
Ważne, że reklama powinna być spójna i odpowiednia dla danego miejsca. Monitorów można użyć w takich skupiskach sklepów, jak na lotnisku, dworcu lub w galerii handlowej. Tak zwane menu board z angielskiego, popularne zjawisko za granica, jest dobrym sposobem na rozreklamowanie marki.
Warto więc skorzystać z tej nowoczesnej opcji, dostępnej na polskim rynku. Dzięki temu nie będziemy musieli martwić się o klientów, a jasność sytuacji, związanej z usługami waszego lokalu, zadziała tylko na plus.
Lepiej, aby od razu dobrać dobry i wysokiej jakości sprzęt. Chodzi o to, że im lepszy sprzęt, tym większą mamy prawdopodobność, że nie ulegnie on przedwczesnemu uszkodzeniu, a przyjemność korzystania z ekranów będzie długa i prawdziwa.